vrijdag 30 juni 2017

Prettige vakantie!


Mijn allerlaatste toverwoord
Als ik mocht, echt waar,
dan hield ik je nog een jaar!
Maar je bent hier nu klaar, 
dus ja, ga nu maar ... 

Ik zal nog even zwaaien,
tot voorbij de poort.
Met veel geluk,

en het ga- je- goed,
mijn allerlaatste toverwoord.

En zie ik je weer,
dan zal ik denken, 
fier en blij:
het was er toch mooi 
eentje van mij!

(Geert de Kockere)

Lieve patatjes, lieve schatjes, liefjes, pateekes, ...
Het schooljaar is alweer voorbij gevlogen. We hebben samen zoveel leuke dingen mogen doen.
Jullie hebben mijn hart verwarmd!!!
Wat ga ik jullie missen!
Jullie gegiechel bij elk mopje, jullie knuffels, jullie kusjes, jullie lach, jullie verbondenheid, jullie interesse en enthousiasme, ...
Jullie zijn een droom voor mij geweest!
Toppers! Kon ik maar met jullie mee, elk jaar een jaartje verder!
Bedankt voor alles!!

Ik ga jullie ongelofelijk missen, maar in september zien we mekaar terug!!! Of misschien al in augustus op de opendeuravond? Jullie zijn zeker welkom voor een babbeltje, knuffeltje of een dikke kus! 

Maar nu eerst een hele fijne vakantie!
Geniet ervan, schattebollen!

Zoveel liefs,
Juf Vanessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten